Nuffnang



Monday, June 7, 2010

Instax Fun インスタント楽しい

For the past two days, I went out with Janis and カナ.

On 5th of June 2010, Janis and her friend and myself visited differences part of attractions in Singapore. We visited City Hall to Merlion Park to Esplanade Arts & Culture Centre to Marina Bay Sands and to Orchard.

Especially Orchard Central, the scenery looks great!! Very Italy style.. Here are the below of what we took on 5th of June 2010.

5th June 2010
















2010年6月6日、カナと私はオーチャードで会った。我々は、高島屋にいくつかのスナック食品を買いに行きました。その後、我々はHereen買い物に行きました。

モールは静かなHMVのような店のほとんどがダウンして、新しい建物に移動していたようだ。同時に、我々が写真を撮りました。その後、我々は店4Skinと呼ばれるに行き、バッグとシャツをご覧ください。私はかなり袋がのようにも考慮した。その後、我々は青少年公園に再び写真を撮るに行きました。 我々は、写真がインスタントフィルムを使用してスナップかなり楽しい時間を過ごした。

そのあと、私たちが戻ってHereen再び4Skinからバッグを買うに戻ります。我々は出発前にお支払いの後、私たちはイオンオーチャードに写真を撮るに行きました。

我々は、スナップ写真をロモのカメラを使って楽しいしていた。

2010年6月6日









No comments:

Post a Comment